جمعه ۹ آذر
امید می روید خاک تشنه را شعری از فریباایازی روزبهانی
از دفتر آتش احساس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۱۳۰۸۵۲
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
تا
میان ابر و باد مناظره ست؛
ابر می بارد بر تن خسته ات
باد جاروب می کند افکار به هم ریخته ات
ت
بشکفد لبخند امیدت
۲
نازکای ترنّم نسیم می پیچد لای گل خیال
حظ وافری ست
که هنوز دست باد به گَرد نگاهش نرسیده
براستی
چرا کلاهمان را کمی کج نکرده ایم
زیر پای دشت،
دخترکان مغموم
نجابت شان پای چشمه های زلال، اشک می شود
۳
ما غروب دلگیر تیرماهیم
خسته تر از خورشید
بی رمق تر از مرداب ،که تاب بستانیم از آفتاب!
۴
معجزتی باید
چونان تنفّس صبح
طلوع کند میان دونگاه
در هوای آمدنت امید می روید خاک تشنه را
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیز
روز پر خیر و برکتی داشته باشید