شنبه ۳ آذر
رمز قنوت شعری از علی اصغرشکفته(شکفته)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۵۹ شماره ثبت ۱۳۰۷۷۰
بازدید : ۵۷ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر علی اصغرشکفته(شکفته)
آخرین اشعار ناب علی اصغرشکفته(شکفته)
|
✍ رمز قنوت
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ذکــر همیشــۀ لبــم یــا علــی
ای همــۀ تــاب و تبــم یــا علــی
نام علی رمــز قنوت مــن است
زمزمــۀ صبــح و شــبم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
تا شده عشـقت به دلم مشــتعل
صید مرامت شده این خسته دل
کــرده خــدا مهــر تــورا از ازل
دین و مــرام و مذهبــم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
مدح تو بنویسم اگرصبح و شــب
هم بــه عزای تو و هم در طــرب
بــاز تــو را مــن ز خــدای خــودم
مــی طلبــم مــی طلبــم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
ِمهــر تــو ای حقیقــت لــم یــزل
ُ مُهــر شــده بــر دل مــن از ازل
بعد خدا نیســت به جز تو کسـی
هــادی دیــن و مکتبــم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
خوانــده تــو را نــور مجســم خــدا
گفتــه نبــی والــی اعظــم تــو را
در دل دریــای ولای تــو مــن
غــرق ســرور و طربــم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
بــاز دلــم کــرده هــوای نجــف
پــرشــده از بــادۀ شــور و شــعف
از مــی مســتانۀ پیمانــه ات
تا بـه ابد لب بـه لبم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
🏝🏝🏝🏝ـ
ای که تویی بر همه دلها امیــر
دســت مــرا روز قیامــت بگیــر
رو نکنــم غیــر تــو جــای دگــر
چون بــه شما منتســبم یــا علــی
یــا علــی و یــا علــی و یــا علــی
#علی_اصغر_شکفته
#ازکتاب_شب_گریه_های_شمع
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.