جمعه ۲ آذر
دلتنگ شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۳۵ شماره ثبت ۱۳۰۶۱
بازدید : ۱۱۷۵ | نظرات : ۱۱۱
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
گفته بودی می آیم!
قبل از خواب ِ ستاره
و آمدی ...
بعد از خاک ِ ستاره
غریبند قاصدکها!!!
کجاست آسمان ِ کودکی؟!
سبدی ستاره می خواهم
و جرعه ای از وقار ِ ماه
تا پنهان کنم
به زیر بالش ِ تنهایی
من هنوز، در حوض نیلی خیال
می شویم، پیراهن ِعروسکم را
و دکمه و کفشم تابِتاست
اینجا ناقوسها هر روز هفته
لالایی می خوانند
و کُلاه می بافند، از کلاف ِ رویا
آه، گهواره ام!
بگذار لمست کنم!
برای چشمانت
برای ستاره و قاصدکها دلتنگم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.