دوشنبه ۲۱ آبان
شکوفه های گیلاس شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۲۳ شماره ثبت ۱۳۰۴۳۶
بازدید : ۷۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
شکوفه های گیلاس
شکوفه های گیلاس ،
همچون یه شعر گیراست
رؤیای عشقمو یادم میاره
به گوشهای قشنگش
چقدر زیبا می نشست ،
گوشواره های گیلاس
عشقِ به عشقِ خوبم ،
زنده کرده دلمردگی هایم را
چون معجزات الیاس
من عاشق طبیعتم
من عاشق گیلاسم و،
عشق میورزم به یاس
چه خوبست زندگانی ،
با دلی که یه دریاست
خوش میگذره شبِ ما
دستم به دست عشقم
پاهایمان راهی بسوی تِریاست
دنیای ما مملوِ ازماجراست
ماجرای عشق ما ،
بس ماجرایی زیباست
لطافت عشق ما ،
چقدر شبیهِ دیباست
مغزم پُراز شعرشده
باید برم به شیراز
دلم پُراز، آرزویی به هیواست*
امید و آرزو و عشق ،
برام شده میون این شکوفه های گیلاس ،
قشنگترین میراث
*هیوا = آمید
بهمن بیدقی 1403/2/20
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای آزادبخت گرانقدر بزرگوارید قربان سپاسگزارم از نظر لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از نظر لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای حاجی پور گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از نظر لطفتان سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.