سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
❤️
نهال عشق در دستان سبز تو به بار آمد
تو بودی که به من گفتی * بهار آمد، بهار آمد
سرم را روی شانه های گرم تو نهادم من
همین یک لحظه ی زیبا برای من به کار آمد
نگاهت ردّپایی از سکوت سبز رویاهاست
کجایی نازنین من ؟! بگویم تا قرار آمد
تو می آیی یقینا خواب دیدم ، خواب پر معنا
به گوش جان من اینک شمیمی از غبار آمد
و من تن پوشی از رویا به تن کردم برای تو
که اسب بچگی هایم به همراه سوار آمد
خدا را شکر ای خوب تمام لحظه های من
که از تو قاصدک هایی به رسم یادگار آمد
از آن سوی خیالم قهرمانی از ته ذهنم
برای فتح رویاها، به دنبال بهار آمد
*در بیت اول (مصرع دوم):
ایهام دارد هم به فصل بهار و هم نام خودم
این نکته می تواند در خصوص بیت آخر هم صدق کند.
☆غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور #ب.شادزی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانو عزیز ومحترم با سپاس فراوان از نگاه پر مهرتان 🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بزرگوار سپاسگزار لطف بیکرانتان هستم | |
|
درود برشما سپاس از مهر بیکرانتان 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بانو جان تشکر از مهر بیکرانتان 🙏🏻❤️❤️ | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان از شما 🙏🏻🌺 | |
|
درود برشما بانو جان سپاس🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بزرگوار سپاسگزارم 🙏🏻🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی ارجمند
بیکران زیبا سرودید بحر هزجی معناپرور
کجایی نازنین من بگویم تا قرار آمد
سلامت و دلشاد باشید