پنجشنبه ۸ آذر
پرندهی عاشق.... شعری از دانیال فریادی
از دفتر طلوعی دیگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱ شماره ثبت ۱۳۰۳۲۷
بازدید : ۱۱۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
پرنده ای
با یک حرف عاشق شد
پرنده ای
با دو حرف اسیر شد
پرنده ای
با سه حرف قلبش شکست
اکنون
بالای حصار ها در پرواز است
او اندوه ش را
به بال پرنده ی دیگر بست
او خشم ش را
به میله های قفس بست
او زخمش را
در دلش پنهان کرد
اکنون
باد هم
به گرد بال هایش نمی رسد
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار
ممنون از نظر لطف شما
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد گرامی ممنون از لطف شما سپاس | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد گرامی ممنون از لطف شما سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.