پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
به دنیا کاری ندارم
و همواره
پشت سر کابوس های ممتنع
"عشقت"
در عقل و دلم
پا می گیرد؛
زیر پوست رویاها
خاطراتی به رنگ "تو"
که تیرشان خطا نمی رود
عاشقانه ترین، شاعرانه ها را
به خط می کند
تا
قصه ی "بودنت"
پاپیچ زندگیم شود....
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب بانوی مهربان ❤❤❤
سپاسگزارم ماهبانو🙏🙏🙏
زیبانگاه و زیباوجودید🌺 | |
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم عزیزم ❤❤ سپاس از محبتتون بانوی مهربان🙏🙏❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون، به مهر خوندید
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند 🌺 سپاس مهرتون🙏🙏🌺 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
جناب مهدی پور ارجمند درود و سپاس🙏🙏🌺🌺
مهرتون مانا🌷 | |
|
بانوعجم عزیزم❤❤
سپاس از حضور سبز و ارزشمندتون❤❤🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوطلایی عزیز
زیباودلنشین بود
آفرین برشما