پنجشنبه ۸ آذر
کودکی هایم کجاست؟ شعری از عادل دانشی
از دفتر ایستاده در خویش نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۵۲ شماره ثبت ۱۳۰۲۱۳
بازدید : ۱۰۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
دوست دارم خویش را پیدا کنم
شعر سبز رویش هر دانه را
در خزان زندگی معنا کنم
چون درختی سرفراز
مست باشم یک شب از آغوش ماه
در شبانگاهان بخوانم تا پگاه
با اقاقی ها کنم راز و نیاز
آرزوی خویش را دارم هنوز
کودکی هایم کجاست ؟
آرزو دارم پدر با قصه ها خوابم کند
شبنمی باشم که در بالین گل
محو در لالایی مادر شوم
بار دیگر همصدا با خنده ی خواهر شوم
با برادرها سفر تا مرز خوشبختی کنم
آرزوی من فقط اینست و بس
با شمیم عشق باشم همنفس
چون قناری بر لب هر شاخسار
سر دهم بانگ رهایی از قفس
خویش را میخواهم امشب
کودکی هایم کجاست
عادل دانشی بداهه ششم خرداد
|
نقدها و نظرات
|
درود خانم عجم مثل همیشه محبت دارید | |
|
درود جناب انصاری عزیز بنده نه شاعرم و نه بزرگوار نظر محبتتان هست مانا باشید | |
|
سلام جناب نجفی یک دنیا ممنون از محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
نیمایی زیباوبااحساسی بود