پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طیبه حسنی(ساحل)
آخرین اشعار ناب طیبه حسنی(ساحل)
|
هر که آمد رفت و تا آخر نماند
وعده داد و پای آن دیگر نماند
قصه از آنجابه حال من گریست
دید درتنها یی ام، دلبر نماند
بین ما دیوار دوری قد کشید
بین ما شد سنگ و دیگر در نماند
شوق پروازم اگر چه گل نمود
از من اما هیچ بال و پر نماند
دارها در شهر عشق آویختند
پس به جرم عاشقی یک سر نماند
دل که از معشوق خود خیری ندید
خوب شد اصلا،همان بهتر نماند
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدا بر شما استاد بزرگوارم خیلی متشکرم زنده باشید ان شاءالله | |
|
سلام و درود خدا بر استاد بزرگوارم خیلی متشکرم زنده باشید ان شاءالله | |
|
سلام و درود خدا بر شما استاد بزرگوارم متشکرم که تشریف آوردید به صفحه ی اشعارم خیلی خوش آمدید سپاسگزارم | |
|
سلام عزیز دلم خواهرمهربانم خیلی خوش آمدید به صفحه ی اشعارم سپاسگزارم زنده باشید ان شاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود