جمعه ۲ آذر
اردیبهشتی شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۱۳۰۱۲۰
بازدید : ۹۱ | نظرات : ۱۲
|
|
به جز یاد تو دیگر من ندارم
هوای از تو دل کندن ندارم
من انسا نم به انسان بودن تو
توانِ از تو ببریدن ندارم
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
تو لبخندی تو دنیایی تو جانی
تو مستی آفرین شیرین زبانی
ببین اردیبهشت هم رفت بانو
تو یک اردیبهشت جاودانی...
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
زدریا و زجنگل ها سرودم
ازآن ساحل ازآن دریا سرودم
فقط جرمم همین بودو همین است
تورا تنها تورا تنها سرودم
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو ممنونم حضورت زیبا ترین.. بود همانند اردیبهشت | |
|
ممنونم نیره بانوی عزیز حضورت زیباترین بود : | |
|
گرانقدر بمانید مریم عزیز ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح خادم الرضا شهید سید ابراهیم رییسی ،هییت همراه و کادر پرواز شاد
امید که با سالار شهیدان محشور شوند
فاتحه و صلوات
نماز شب اول به نیت نه شهید لطفا فراموش نشود