جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
من آن شاهم؛ ولی آن شاه تیپا خورده ی شطرنج
که کیش و ماتِ از دنیا گره خورده به تقدیرم
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤ سپاس از محبتون بانوی پرانرژی و عالی وجود❤❤🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺 سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند🌺
سپاس از دقت نظر و توجهتون، قدردانم🙏🙏🙏
حتما برطرف خواهم کرد سلامت و پایدار باشید🌺🌺🙏
| |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺
سپاس از لطف نگاه زیباتون🙏🙏🙏🙏 | |
|
استاد ارجمند درود و عرض ادب🌺 قدردان نگاه زیباتون هستم، سپاس 🙏🙏🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار 🌺
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺
سپاسگزارم،لطفتون مستدام🙏🙏🌺 | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند 🙏🙏
مگاهتون زیباست🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار 🌺
سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺🌺 | |
|
بانو زند عزیز درود ❤❤
سپاس گلم، عالی وجودید🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند 🌺🌺🙏🙏
جسارتا طلایی هستم، بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر باااانو طلایی عزیزم
زیباست
برقرار باشید