پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
️
آخرین رؤیا
حکایت دیگری داشت
فرضیات عشق را
با نقیض عقیده های عقده ای
به اثبات رساند
تا در اتمام غائله ی زندگی خودآزار
در بزنگاه آغوشت، نقش ببندم
و مرا
رها کند از محاصره ی دلتنگی
#بهـــارهطــــلایــی
🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇
میراث تو از این اجتماع
که به عشق اعتقادی ندارد
ته نشینی زندگی ست
در بلوغ تک بعدی مازوخیسم
تنهایی
بخش بخش
با هجاهای سکوت معنا می شود
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت بانو عجم. عزیز و مهربان❤❤
سپاس از محبت بیکرانتون، قدردانم 🙏🙏🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
شاهزاده خانوم عزیز و مهربانم😘😘😘😘😘❤❤❤
درود و شب بخیر سپاس از محبتتون بانوی زیباوجود 🙏🙏🙏😘😘😘❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون قدردانم
🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و مهر شعربانوی مهربان❤❤
زیباوجودید، سپاس
🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاسگزارم پاینده باشید
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
ادیب بزرگوار درود و عرض ادب
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از لطف نگاهتون قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب جناب صادقی ارجمند سپاس از لطف نگاه و توضیحات ارزنده تون
ریاضیات از علوم بسیار دوستداشتنیه که با زندگی هامونم عجین شده، ترکیبش با ادبیات بسیار دلچسبه
🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس فراوان
🙏🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
بسیارزیباست