پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
بهارهای زیادی را پشت سر گذاشتم
تا در رسیدن امروز
«مصائبی
به شیرینی یک حبه قند»
کنار دغدغه های فرتوت
نفسی تازه کنند؛
مسیرهای گره خورده
به عبور عمر
کوتاه نمی آیند
راه خود را
تا تقدیر وارونه، زبان درازی نکند
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها شاهزاده خانوم عزیزم، خواهر دوست داشتنیم❤❤❤
عالی وجودید مهربونم، سپاسگزارم
🙏🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب بانو عجم عزیزم
سپاس از محبت بیکرانتون، قدردانم
🙏🙏🌷🌷🌷❤❤❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار 🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار
سپاس محبتتون🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و سپاس جناب صادقی🙏🙏🌷🌷 | |
|
سپاس از الطاف و محبتتون پای این صفحه
🌷🌷🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از توجهتون
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر بانووو طلایی عزیزم دوست خوب و مهربونم
همیشه عالی هستی
روز پر خیر و برکتی داشته باشی