سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 26 خرداد 1403
  • شهادت سربازان دلير اسلام: بخارايي، اماني، صفار هرندي و نيك نژاد، 1344 هـ ش
9 ذو الحجة 1445
  • روز عرفه - روز نيايش
Saturday 15 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    شنبه ۲۶ خرداد

    ساقی

    شعری از

    فائزه ابراهیم مجنی (ایران)

    از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۹۹۳۴
      بازدید : ۲۳۹   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فائزه ابراهیم مجنی (ایران)
    آخرین اشعار ناب فائزه ابراهیم مجنی (ایران)

    در بزم گل و گلشن
    در جنگ دل و باران
    دل‌هایِ سراسر شوق
    آیند به بستان‌ها
    من در طلب جامی
    از مهر ترنم‌ها
    بنشسته به کوی تو
    در عزم پریدن‌ها
    در حصر غم دیروز
    در نذر دل خرم
    آواره و حیرانم
    در کوی پریشان‌ها
    بنشسته به میخانه
    در حسرت ساغرها
    کز راه رسد ساقی
    با جام پر از گل ها
    در ضرب دل و باران
    در حصر می و مطرب
    کو ساقی خوش الحان
    کو ساغر خوش الوان
     
    فائزه ابراهیم مجنی
    ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    حدود ۱ ماه پیش
    درود بر شما خندانک
    خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    حدود ۱ ماه پیش
    درود بانو
    دلنوشته زیبا و خوش آهنگ بود خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    حدود ۱ ماه پیش
    خوش آمدید
    و موفق باشید .
    خندانک
    فرامرز عبداله پور
    حدود ۱ ماه پیش
    درود
    زیبا ودلنشین وپرمعنا
    سروده اید
    🙏⚘🌹❤
    رقص قلمتان ابدی
    محمد اکرمی (خسرو)
    حدود ۱ ماه پیش
    درود بانو
    شعر زیبا و خوش آهنگیست
    البته بیشتر به شعر کلاسیک شبیه تا نیمایی چون تمام مصرع ها بر وزن «مفعول مفاعیلن» سروده شده
    قلمتان همواره به مهر نویسا
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    حدود ۱ ماه پیش
    درود با شما بانوی گرامی..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک
    مریم عادلی
    ۲ هفته پیش
    زیبا سروده ای بود
    قلمتون نویسا
    💞💞💞💞💞
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0