جمعه ۲ آذر
غربت... شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۱۲۹۹۲
بازدید : ۱۲۰۰ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
باید بروم
امروز خیلی کار دارم ...
طوفان غربت زده
شیشه ی احساسم
ترک خورده !
عقربه ی ساعتم در
گذشته مانده !
حالش خوش نیست !
باید بروم یک شاخه گل سرخ بخرم و
فاتحه ای سر گور جوانی بخوانم !
کاسه ی صبرم شکسته !
باید کاسه ای بخرم !
دلم پوسیده نخ نما شده
باید رفویش کنم !
یادم باشد کوبه ای هم بخرم
قلبم این روزها درست نمی کوبد !!!
باید بروم امروز خیلی
کار دارم!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.