شنبه ۳ آذر
پایانِ این راهِ خوب شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۱۲۹۸۰۵
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
پایانِ این راهِ خوب
مثلِ مدادی طراح ،
میدَوَم روی کاغذ
اگر حین دویدن ،
برخورد کردم با کسی ،
مسالمت است راهِ من با هرکس
روم بسوی میقات ،
میان اینهمه خس
گاه گُداری بر سر،
سایه ای هست ز کرکس
گاهی مدار میشوم ،
به دُورِ خوبِ مرکز
گاهی یه حکم میشوم ،
حکم شدیدی بر فرض
گاهی راهی میشوم ،
بسوی خوبِ صد فضل
مهم اینست رهروی یک راهی ام ،
که ختم شود به آن اصل
رؤیای من ، رسیدن است به آن وصل
گاهی هن هن میکنم ،
ازاینهمه دویدن
میرسم من بی گمان ،
با اینهمه ذکر و نذر
باید برسم به او
نمیشود نرسم
اصل اوست و تکیه گاهم
مگر شود که او رهایم کند ؟
رها کند بنده ای را ز این قصر !
به درگاهش به صد حالِ سجودم
نمی نهم من پا پس
تا اینجا ره سپرده ام ،
ادامه دارد این راه
پایانِ این راهِ خوب ،
بی شک یه خانه باغ است
مثل یه عشق وغزل ،
جاری به روی کاغذ
بهمن بیدقی 1403/2/10
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای آزادبخت بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطفتون سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطفتون سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.