شنبه ۳ آذر
سکوت شب شکن شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۱۲۹۵۲۱
بازدید : ۹۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
سکوت شب شکن
دراین سکوت شب شکن
سجاده چون مُسَکنی ست ، تب شکن
جهادی ویلان شده است ،
به این میدان ، صف شکن
هجوم ایمانی قوی
کنار یه آرامشی ،
دنباله روی آن نبی
ستاره ای دنباله دار
چون ماهیان باله دار
عشق را شکوفا میکند
درهای بسته را به جِدّ وامیکند
ببین چه غوغا میکند
قورت دادگیِ هرعصا را ،
به خود اغوا میکند
دلها همه دلداده اش
سوره ها و سرودها ، سرداده اش
میراث خوبِ سجده ها
بی معصیت ، له کردن نفسی بسان اژدها
یکریز بسمت آن هدف
گرانبها رازی ست درون آن صدف
روحی که تن زندان اوست
روحی بسان آهنی ،
برعرصه ی سندان اوست
نام شریف یار جاری برلبش
دراین قنوت شب شکن
حنجره گلزارشده
عشق شده درنقشی بسان لب شکن
بهمن بیدقی 1403/2/7
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطفتان شاد و سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از نظر لطفتان شاد و سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای بذلی بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطفتان مؤید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
پیروز و دلشاد باشید