جمعه ۲ آذر
بقعه شعری از لیلا اسدی (میس قلم)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۹ شماره ثبت ۱۲۹۳۵۷
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر لیلا اسدی (میس قلم)
آخرین اشعار ناب لیلا اسدی (میس قلم)
|
تو ای رود ِ خروشانم
مَبر موج ِ روانم را
تو را دریا نمیخواهد
مَگیر از من توانم را
میانِ ابر ِ بغضم باش
بزن بر صورتم سیلی
که باران را برقصانی
بُکُش بغض ِ نهانم را
علاجم بقعه ی چشمت
منم یک زائر رانده
شفا هرگز نمیخواهم
تبرک کن تو جانم را
دخیلم ، مرتدم ، مستم
که در کنج شبستانت
نشستم تا مگر شاید
بدوزد غم دهانم را
دو گرگ ِ زیرِ اَبروهات
به دنبالِ دلِ میشم
به چنگ آورده ای میش و
دریده سگ شبانم را
تنت بیروت ِ لبنان و
دو چشمت مسجد الاقصی
عروس ِ خاورِ دورم
بگیر از من جهانم را
به اوج آسمان بُردی
دل ِ بی دست و پایم را
رها کردی به یکباره
شکستی استخوانم را
سرم بر دار میرقصد
تو میریزی ز چشمانم
که با هر چکه بر دارم
بُریدی تو امانم را
اسیر ِ جنگل ِ مویت
علیل ِ پیچ و خم هایش
هرس باید شود این ره
بهاران کن خزانم را
بزن بر غیرتم سیلی
بگو ای کاش می مُردم
بگو گور و کفن با من
تو دفنش کن جوانم را
ز اجدادم چه می ماند
به غیر از یک بغل نطفه
منم آن ناخلف فرزند
که تف کردم اذانم را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان همیشه جاودان بادا