سلام و سپاس بانوی مهربان
ارادتمند خودتان و صاحب نام شریفتان حضرت فاطمه معصومه (س) هستم
و همیشه چقدررر خوشحال می شوم از دیدارتان
امیدوارم بزودی زیارت ایشان نصیبمان شود
و البته مشتاق دیدار وجود نازنین شما هستم
بااحترام تقدیم شما و حضرت معصومه (س) :
بداهه ی از دل برخاسته ام :
معصومه یعنی عشق ... معنای محبّت
معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج
معصومه یعنی خواهرِ جانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب
معصومه یعنی آسیه ...حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشم بیدار
معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب
معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قلبِ هَستی شوقِ بودن
معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان
معصومه یعنی لاله ی دشت شرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راست قامت
معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
دوستدارتان - کوهواره
دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ه.ش
سلامت و دلشادباشید و سربلند
درود خواهر خوبم
بسیار زیباست
روز پر خیر و برکتی داشته باشید