مسئولِ محترم سلام،خوب هستین
بازم که مِی نخورده، مست مستین
دلار شده نزدیکِ صد به ما چه !
هر کی رسید یه حرفی زد به ما چه!
بازم میرم شعار میدم خیاری
هزار تا فحش و مرگِ اختیاری
تشکر از شما، همیشه ننگه
زندگیا ببین چقدر میلنگه
هر کی میره کار میکنه جون داره
شب که میشه تو سفره شون نون داره
با گشنگی سر میکنیم ،همیشه
سنگای زندگی شکسته شیشه
بشکنه دست اونکه ناراضی شد
بینِ من و شما خدا قاضی شد
راستی میگن تحریمااعمالی شد!
چی بوده دستورتون ؟اجرایی شد؟
جونِ داداش یکم بخند ماضی باش
ملتو ول کن تو خودت راضی باش
کارو بارا چه خوب که رو روالن
اینجا همه مثلِ خودت باحالن
یچیز میگم کلیداتو نگهدار
تموم که شد نگو خدا نگهدار
به فکرِ کشورایِ همساده باش
نیروی کارکم داریم آماده باش
اینجا که وضع مالی رو به راهه
خورشیدِ خونمون شبیهِ ماهه
یچیز بگو حرف و سخن زیاده
میخوام به شاهچراغ برم پیاده ..
دعا کنم ،درختامون گل بدن
نشونی از نغمه ی بلبل بدن
گل بکارن ملتمون شاد بشن
محله ها یک به یک آبادبشن
یارانمون زیاد بشه حال کنیم
با دل خوشی هفته هارو سال کنیم
توو درس و مشقمون نشیم رفوزه
ماستی بشیم یه راست میریم توو کوزه
#شهرام_بذلی
شهرام بذلی.
سلام و درود
عید فطرتان شاد
طنز رئالی تلنگربیان و نکته پرداز و آگاهانه سرودید
کُلّکُم راع و کُلّکُم مسئول
سلامت و دلشادباشید و سرافراز