پنجشنبه ۱ آذر
نظر شعری از هانی رایگان
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۱۲۹۰۱۳
بازدید : ۱۱۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب هانی رایگان
|
اشک در جام شراب امید در دل داریم
تو نظر کردی و ما در نگهت عیاریم
از می و میخانه ات دل نبریدی ما را
چون ز دوّار تو آید صنمی ، پرگاریم
مستی ات با صدهزاران شرر افسون نشود
ما به تکرار و تکرّر ز پی ات ناچاریم
دوش پیری ز مغان حکم به هجرانم داد
داد نستاندی و ما بندهٔ آن داداریم
ذورق چشم تو آشفته و شوریده کند
هر دمی را که به نذر تو نظر برداریم
سر به تسلیم نهادیم و سحر برخیزیم
ما گنه کرده و حد خورده و سر بر داریم
سوز هجران لب یار سفر کرده رواست
ما که تسبیح به لب دوختهٔ دلداریم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب استکی گرامی سپاس فراوان بابت حسن نظر شما پاینده باشید 🕉️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب جناب نجفی گرامی خرسندم که نظر شما را جلب نمود پاینده باشید 🕉️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم زند نظر لطف شماست ، سپاسگزارم پاینده باشید 🕉️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از همراهی شما 🕉️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب پاینده باشید 🕉️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی عارفانه و زیباست