شنبه ۳ آذر
پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستم شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۶ شماره ثبت ۱۲۸۸۹
بازدید : ۱۲۲۱ | نظرات : ۱۰۴
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستم
با سلام و درود اما بعد:
بزرگواران سعی می کنم از این به بعد به غیر ایام روزانه عادی در مدیریت و پشت صحنه سایت به صورت هرز چندگاه به این شکل درخدمتتان باشم و جوابگوی مهر و ادب و سوالات پیش آمده شما عزیزان باشم.
دوستتان دارم فراوان
ملاحضه*
خواهشا اگر سوالی ندارید از قرار دادن گل و بلبل به صورت کامنت شدیدا خوداری نمائید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.