سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        عیدانه۱۴۰۳ (رمضان در بهار)

        شعری از

        ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

        از دفتر دیوان غزلیات ایمان (مجموعه غزلیات ، قصائد و ترکیب بندها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۶۹۳
          بازدید : ۵۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

        رمضان آمده امسال به آغوش بهار
        ربنا هدیه و عیدانه در گوش بهار
         
        رطب آورده به جای گز مهمانی عید
        روزه آورده سر سفره ی پرجوش بهار
         
        شانه بر شانه ی فصلی خوش و سالی نیکو
        شده همسایه و هم ریشه و همدوش بهار
         
        در سرم بلبل شوریده کند شور مدام
        شده مست رمضان یا شده مدهوش بهار
         
        امشب از بوی گل و عطر دعا فهمیدم
        رمضان دوخته نرمینه ی تن پوش بهار
         
        دست در دست بهار آمده امسال به عید
        آفرین بر رمضان عاشق باهوش بهار
        حیف از این روزه ی نوروز که باید من زار
        تو نباشی و شوم تشنه ی دمنوش بهار
         
        لحظه ی روشن افطار مرا یاد نگار
        می کند ساکت و خاموش و فراموش بهار
         
        تو بیا خوب تر از عید و بهار و رمضان
        بی تو احساس من افطار شود نوش بهار
         
        ای صبا ، جان بهاران برسانش گله ام
        این چه شعری است به یاد تو و سرپوش بهار
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0