جمعه ۲ آذر
امواج......... شعری از اعظم اکبری
از دفتر باران نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۳۹ شماره ثبت ۱۲۸۶۸
بازدید : ۱۴۲۱ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری
|
ساحل یعنی
پشت همین سطر
موج بلند بهانه
روی خط لبی آشا
به گوش برسد
(اکبری)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.