يکشنبه ۴ آذر
زمستان در بهار شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۰۶ شماره ثبت ۱۲۸۳۰۷
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
با اینکه خزان رفت و بهار آمده است
در کشور دل غصه به بار آمده است
چندیست غزل بر قلمم خوش ننشست
عقرب به قمر ، روی مدار آمده است
گویی که پس از حکومت سبزه و گل
سرمای زمستان سر کار آمده است
خورشید بهار ، باید از دل بِدَمَد
آنگاه که گل به روزگار آمده است
آهوی خرامان خبر از دشت نداشت
صیاد ، پی صید شکار آمده است
هر دم به تمنای رهایی ز بلا
محنت پی غم سلسله وار آمده است
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺 | |
|
🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺 | |
|
🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺🥀🍀🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
شاد باشید