دوشنبه ۲۸ آبان
1- شعبده باز ۲-دهش شعری از محمودرضا رافعی (رافع)
از دفتر عطر سنجد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ شماره ثبت ۱۲۸۲۹۶
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
۱ - شعبده باز :
این است هنر و مهارت شعبده باز
وقتی که پرید حواس ما ، با این ساز
با شوق زنیم کف به این تردستی
بی آنکه شویم آگه از این حیله و راز
۲ - دهش :
جام را دیدم و گفتم ...
« دوست کیست ؟ »
لب به لب شد گفت « عشق جز این نیست »
۳ - گمان :
دو دل اند شاعران بی خواب
_ دلی پنهان و لیک بی تاب
_ دلی اشکار و لیکن ناب
۴ – یاری گر :
جای این جمله
که « دست ، بالای دست بسیار است »
اینچنین بود کاش
« که دست ، با دست دوستی. ... »
« سود باش »
سراشیبی ی زمستان ۱۴۰۲
م_رافع
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، درود ها گل بانو : سپاس از گل بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.