سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فلک

        شعری از

        آرمان مشایخ

        از دفتر ۱۴۰۲ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۱۲۸۰۶۱
          بازدید : ۴۵   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرمان مشایخ

        اینک نیستم کسی که رد کند خوشبینی را
        دلی را شِکَنَد ولی کند آرمانی را
         
        کسی کو که کرد درست بی نور شمع سوزاندن؟
        کاندر تارِ جهان نسازد شعر ِحسنی را
         
        آیا شاعر چندان بار بنگرد زیبایی را؟
        چو صبایی بجای شب پریشانی را
         
        درست است که گاهی منم در دهار سردم
        اما امید چیست بجز فلک نیلگونی را
         
        فلک ما که دهد رنگیش به بحر مقصود
        آنیِ جان که دهد به ما گذرانی را
         
        بنگر آن را که دهد خوشی به ما گرید اشک
        که گاهی ذهنش ابری گردد و بارانی را
         
        مگر پرده‌ی غمِ آرمان نباد واخیده؟
        کز قصد خدا تار و نوای مرغانی را
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۴۲
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸
        باعرض سلام
        شعری
        بسیار زیبا ودل انگیز ونیرو دهنده خواندم
        لذت بردم
        درود درود شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        یاسر کریمی
        سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۱۶
        درود بر شما خندانک خندانک
        فرامرز عبداله پور
        سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۴۷
        درود
        زیبا ودلنشین
        وپراحساس سروده اید
        🙏❤⚘🌺🙏
        رقص قلمتان ابدی
        شاهین زراعتی رضایی (آرمان)
        سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۰۶
        درود بیکران خندانک
        قلمتان سبز خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0