شنبه ۳ آذر
بی تو شعری از ملیحه بامداد
از دفتر عشق صادق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۱۱ شماره ثبت ۱۲۷۹۶۵
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب ملیحه بامداد
|
بی نهری، چه سخت است این زندگی بی تو
بی تو، چه تاریک است این دل بی روشنی
بی روشنی، چه بی معنی است این شعر بی تو
بی تو، چه بی عشق است این جان بی عشاق
بی عشاق، چه خاموش است این دنیا بی تو
بی تو، چه بی صدا است این گوش بی نغمه
بی نغمه، چه بی رنگ است این چشم بی تو
بی تو، چه بی عشق است این دل بی عشاق
بی عشاق، چه خالی است این خانه بی تو
بی تو، چه بی گرمی است این بالش بی بوی تو
بی بوی تو، چه بی خواب است این شب بی تو
بی تو، چه بی عشق است این رویا بی عشاق
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.