جمعه ۲ آذر
من با چرا(غ) قرمزِ چشمانِ تو بدم شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۱۲۷۸۷
بازدید : ۶۵۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
من با چرا(غ) قرمزِ چشمانِ تو بدم
وقتی که در شهرِ نگاهت قدم زدم
خالی شدم...از همه ی سرنوشتِ خود
ماندم به سه راهِ دل و پر خطر شدم
دیدم که با حوصله ام جنگ می کنی
بی من در آن کوچه زدی جانکم قدم
حس می کنم می شود از تو عبور کرد
تا برسم آخرِ بن بستِ دل...خودم
در غربتِ شعرِ من آیا نمی چکی
ای خوبِ من؛بی رخِ تو بی گمان ردم
علی عبداللهی/اصفهان
باعرض معذرت از شما بزرگان:من با چرا(غ) قرمزِ چشمانِ تو بدم=(در این مصراع غ در چراغ ...سیلاب اضافی است و ساکن خوانده شود که چون نمی خواستم به محتوا ضربه بخورد تغییر ندادم البته در تقطیع به صورت شعر پست مدرن ایراد نیست اما در قالب اصلی(کلاسیک)تقطیع ایراد است و من هم آنرا ایراد می دانم هر چند در شعرهای دوران قبل ایراد نمی دانستم و تصحیح نمی کردم و اگر عمری بود آن اشعار را اصلاح خواهم کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.