چهارشنبه ۷ آذر
من چیستم ؟ شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۱۲۷۸۶۱
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
من چیستم ؟
سرمستم و مست نیستم
درهستم و هست نیستم
درقصدم و قصد نیستم
پس تو به من بگو که من چیستم ؟
وقتیکه میبافم خیال
شاید یه عنکبوتی ام
به حالِ ریستن
وقتیکه غرقم درحیات
شاید یه ماهی ام
به حالِ زیستن
وقتیکه صفرمیشوم ،
دریه تواضعی قشنگ
شاید همان موقع درکلاسِ بندگی ،
با نمره ی نابِ بیستم
وقتی میان تقوا ،
سفید میشوم چو برف
شاید با چوبهای اِسکیم ،
دراین مسابقه ی کاملاً ناب ،
من درمیان پیستم
شاید همانوقتی که سریعاً میدوم
باید سریع بایستم
لیست همه دوزخیان ،
تنها بِدستانِ پُر از داستان خداست
من ازکجا میدانم با اینهمه جهلِ اکبرم
... شاید میانِ لیستم
بهمن بیدقی 1402/11/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب و احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام آقای عبداله پور گرانقدر بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام آقای میرزادوست گرانقدر بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانقدر بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از لطف بیکرانتان و با سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان شاد باشید و سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باید سریع بایستم
چقدر این سطر معنای شگرفی داشت..
در کل تامل برانگیز بود..
درود جناب بیدقی هنرمند
سلامت و ثروتمند باشید