پنجشنبه ۱ آذر
نقاب شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۱۲۷۷۴۳
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
اینجا به نقاب شاعری آمده ام
مانند ملائک و پری آمده ام
بگشاده به روی من دری چرخِ فلک
از در که نه،از بوم و بری آمده ام
گفتم غزلی ،دهد مرا حال خوشی
ناخوش شده، بر شور و شری آمده ام
این خواهش نو، کجای این دل سپرم
کین گونه به تایید سری آمده ام
پرسید زمن یکی،ز افعلال و هجا
گفتم که مگو،که سرسری آمده ام
گفتا به گدایی، نرسی در بر شاه
گفتم بر شه، به نوکری آمده ام
گفتا که در این حلقه تو را ره ندهند
گفتم که مران، ز تن بری آمده ام
گفتا که طریق عاشقان می دانی
گفتم که چنان، کور و کری آمده ام
گفتا که به رندان ندهند باغ بهشت
گفتم کرمی، قلندری آمده ام
گفتا که بجایی نرسد ریب و ریا
گفتم به هوای دلبری آمده ام
گفتا که نهالی، ندهی میوه رس
گفتم مشکن ،شاخ تری آمده ام
یاس ۱۴۰۲
تقدیم با عشق
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سلامت باشید انشالله | |
|
سلام و صبح بخیر انشالله روز خوبی داشته باشید | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار ممنون از توجه جنابتان | |
|
درود بر جناب شیخی ممنون از نظر شما | |
|
ممنون سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برقرار باشید .