جمعه ۹ آذر
نگاه آشنا شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۱۲۷۵۵۲
بازدید : ۱۴۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
نگاه آشنا
هر که را دیدم به سر سودای یاری داشته
در خیال خویش تاج افتخاری داشته
هر پری روی پریشان موی سیما،دل ربا
خانه بردوشان مست و بی قراری داشته
می زنم پیوند دل را ، با نگاهی آشنا
عشق از آغاز گام استواری داشته
بر سر خار گلستان هم بکش دست ادب
چونکه با گل همنشینی و بهاری داشته
مصلحت اندیش اگر هستی میا در میکده
شیخ از این قبله گه پای فراری داشته
از نفس انداخته ما را زمین و آسمان
چرخ هستی دوستان کی سازگاری داشته
دیرتر واسع به مقصد می رساند خویش را
هر که بر دوشش ز دنیا کوله باری داشته
سید علی کهنگی بهمن 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی عزیز،عید مبعث بر شما هم مبارک باد | |
|
قربان شما آقای عزیزیان عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما خواهر گرامی سپاس از لطف شما | |
|
سپاسگزار لطف شما هستم آقای نجفی عزیز | |
|
سلام آقای ابراهیمی عزیز،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
سپاس از لطف شما آقای خواجه عزیز | |
|
سپاسگزار لطف شما هستم آقای کریمی عزیز | |
|
سپاسگزارم آقای حاجی زاده عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای مهدی پور عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
إِقْرَاءَ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِیَ خَلَق
مبعث پیام آور نور و مهربانی مبارک
بر محمد و آل او صلوات