سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      اشتیاق

      شعری از

      داماد خراسانی

      از دفتر الهی‌نامه نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۱۲۷۴۰۳
        بازدید : ۱۰۲   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      "ز حد بگذشت مشتاقی، به جام باده‌ی باقی" 
      "ادر کأساً و ناولها الا یا ایّها السّاقی"
      ز دست دوست می‌گیرم شرنگ عشق و بی‌خویشی
      "انا مجنونُ ما عندی بتریاقٍ و لا راقی" 

      دامـــاد خراسانی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹
      درود بزرگوار
      متفاوت و زیباست
      یاد حضرت حافظ را زنده نمودید
      خرم و تندرست باشید خندانک
      دانیال حاجی زاده (اشک)
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۰۸
      درود بر شما شاعر گرامی، قلمتان و قلبتان همیشه سبز خندانک خندانک خندانک
      فرامرز عبداله پور
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۵۵
      درود زیبا ودلنشین سروده اید
      ⚘⚘⚘⚘
      زنده باشید به مهر
      جواد مهدی پور
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶
      درود بر داماد خراسانی گرامی خندانک
      محمد اکرمی (خسرو)
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۲۶
      خندانک خندانک خندانک
      محمد اکرمی (خسرو)
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱
      جالب بود سه تضمین در دوبیت
      مصرع اول : حسام خوسفی
      مصرع دوم : یزید بن معاویه
      مصرع چهارم : یزید بن معاویه ( با اندکی تغییر:انا مسموم ما عندی بتریاقٍ و لا راقی)
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸
      قلمتان رقصا
      هزاران
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۰۳
      درود بر شما..
      خندانک خندانک
      مجید بهلول (میثم)
      شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۰
      درود‌بر‌شما خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0