جمعه ۲۵ آبان
باز هم ... شعری از سید احمد(کاکتوس)
از دفتر حسرت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۱۲۷۳۹۹
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر سید احمد(کاکتوس)
آخرین اشعار ناب سید احمد(کاکتوس)
|
کم کم غروب میرسد از راه و باز هم
آید صدای ناله و صد آه و باز هم
در پشت ابر های مصیبت نهان شدست
مثل همیشه چهره ی یک ماه و باز هم
امشب طبیب عزم مداوا نمی کند
فریاد الامان به سر چاه و باز هم
دردی دوا نمی شود و مثل پیشتر
غافل ز دردهای گدا، شاه و باز هم
فرصت تمام گشت و نشد شعر من تمام
خواهم نوشت از دل خون خواه و باز هم ....
کاکتوس
|
نقدها و نظرات
|
امید وارم آزرده خاطر نشده باشید. | |
|
ممنون از شما. بزرگوارید. سلامت باشید و پر برکت | |
|
سلام. ممنون. نظر لطف شماست. پر از شادی و برکت باشید. | |
|
سلام. ممنون. پاینده باشید. | |
|
سلام. وقت بخیر. ممنون از لطف شما. | |
|
سلام. ممنون. نظر لطف شماست | |
|
سلام. نظر لطف شماست. ممنون. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست