جمعه ۲ آذر
گرمسير چشمان تو شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۱۲۷۳۹
بازدید : ۸۲۶ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
كوچه هاي هر غزل ،صبح غدير چشم توست
رويش ِ هر وا ژه اي سبز از مسيرِ چشم توست
نيمه ي ماه ِ تمام ِ آفتابي در فلك
گردش پرگارهادست دبيرِ چشم ِ توست
گر گذارد سر به پهلوي دلت هر مدعي
يا مسلمان مي شوديا سر به زير ِ چشم تو ست
اي كه باران ِ شقايق مي چكد از دامنت
آيتي بر اين غزل ،طفل ِ كبيرچشم ِ توست
جوشش ميخانه ها از جوشش چشمان ِتو
يا علي مولامدد اين دل فقير ِچشم توست
كوچه ،كوچه ،كوچ كردم از خراباتي دل
فارغ از غم هاي عالم!!گرمسير ِچشم توست
واژه ها گرم تنفس ،يك نفر آهسته! گفت:
متصل شوبا علي "او"در ضمير چشم توست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.