بنام خداوند متعال
و با کسب اجازه از مدیریت محترم شعرناب
جناب استاد سید فکری حاج احمدی زاده.ملحق.
تقدیر وتشکر قدردانی ویژه از زحمات آن سرور بزر گوار.
اعلان برندگان.
معمای
.شعر راز پنهان
با تشکر و قدر دانی ازحضور ارزشمند همه ی عزیزان
محترم شرکت کننده
شعرا . استادان . عزیز که موجب افتخار و گرمی این برنامه شدند
سپاس گذاری مینماییم.
البته شایان ذکراست. که بانو حسین زاده کوهواره زودتر با ارسال
پیامک جواب صحیح دادند. لیکن طبق درخواست خودشان چون که
اعضای مدیران افتخاری هستند از قبول جایزه خود داری نمودند.
جادارد از حضور ارزشمند این عزیز بزرگوار قدر دانی نماییم.
اسامی برندگان
باقید قرعه
نفر اول جناب آقای محمد رضا زارع
نفر دوم جناب آقای نظری . سرمازه
نفر سوم نرگس زند (آرامش)
که با عرض تبریک جوایزشان توسط
مدیریت محترم سایت اهدا خواهد شد
تشکر وقدر دانی مجدد از مدیریت محترم
وعزیزان شرکت کننده
باتقدیم ادب و احترام
کمترین عضو سایت شعر ناب
قربانعلی فتحی.. تختی..
معمای
.شعر راز پنهان
با سلام و درود بی کران خدمت همه عزیزان همراه سایت ادبی شعرناب و عرض تبریک ولادت امیر عاشقان حضرت علی ع و روز مرد و تشکر بسیار زیاد از برادر ارجمند بزرگوارم جناب قربانعلی فتحی (تختی) و ارزوی شفای عاجل برای اقا زاده عزیزشان و همه بیماران
به اطلاع می رسانیم که هدایای برندگان این بخش از مسابقات سایت ادبی شعرناب به حساب کاربری این عزیزان واریز گردید
زنده باشید به عشق خادم قلم های گوهر بار شما تاجسران
سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق) مدیرسایت سایت ادبی شعرناب