جمعه ۲ آذر
مرد تنهایی شعری از ابراهیم کشکولی(بغتوس)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۱۲۷۰۲۷
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)
|
*مرد تنهایی*
شبـــیه شعله آتش به فصل سرد تــنهایی
خیــالم....فـکـر آزادی....امان از درد تـنهایــی
نوشتم واژه ی تلخی، به روی میله ها وقتی
نهادم روی خود حرفــی، بـنام، مرد تنهایـــی
تـمام غربـتم رو شـد،در این غمواژه عصـیان
ملامت دیدم و رفــتم،شـدم شبــگرد تنهایی
تمام عـمر را با خود،فقــط هی دردِ دل کردم
شقــایق گریه میکرد و، دلم هــمدرد تنهـایی
من و اجــبارٍ در زنــدان،تو و آزادی شیطــان
ستون قامتـم خم شــد،در این آورد تنهــایی
فراخوان میــدهد روزی،نــشاط ســینه لاله
نه کابوســی شـود فتنه،نه بر تن گَردتنهایی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم برادربزرگوارم🌷🌷 | |
|
زیبابین هستید دوست ادیب و مهربانم🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
برقرار باشید