شنبه ۲۶ آبان
بغض ابر شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۱۲۶۸۱۳
بازدید : ۱۸۸ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
چو بغض ابر بهاران ز قطره لبریزم
تمام هستی خود را به پای او ریزم
به بعد آن همه باران و اشک ، خندان شد
منم ز زردی رخساره ، همچو پاییزم
ز خود در آینه اکنون اثر نمیبینم
که بعد دیدنش از خویش ، نیز بگریزم
اگر ز گور من اکنون گذر کند یارم
به شوق دیدن رویش زخاک ، بر خیزم
چه عاجزانه تمنا کنم وجودش را
که من برابر خورشید شمع ناچیزم
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت ممنونم از لطفتون بزرگوارید | |
|
درود و سپاس بیکران ممنونم از محبتتون بزرگوار بله دقیقا همینطوره میشد اینجوری هم نوشت بازم ممنون از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست..
در پناه امن نور و عشق الهی باشید