شنبه ۳ آذر
گرفتار شعری از رامین مهبودی
از دفتر کبوترانه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۱۲۶۶۶۴
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
ز کدامین حریف گلایه کنم
وقتی که خود به خویشتن گرفتارم
کلید من قفلی نمی گشاید از هیچ دری
وقتی که خود به خویشتن گرفتارم
تبسم روزگار بر برگ خاطراتم نخواهد نشست
باران، بهار جوانی ام را سبز نخواهد کرد
وقتی که خود به خویشتن گرفتارم
هیچ کبوتری جلد بامم نخواهد شد
هیچ کودکی سلامم نخواهد گفت
شب مهتابی نخواهد شد و
ستاره چشمک نخواهد زد
وقتی که خود به خویشتن گرفتارم
دل پر نخواهد کشید و
شعر به دفترم سر نخواهد زد
قلمم راه نخواهد یافت
حتی به مطلع شعر
من طلوع را نخواهم دید و
غروب را نخواهم فهمید
یک عمر اسیر خواهم بود و
یک عمر تو را نخواهم فهمید
وقتی که خود به خویشتن گرفتارم
|
نقدها و نظرات
|
چه خوش فرمودید استاد عزیز درود و سپاس شهادتشان مبارک است.روحشان شاد. | |
|
سپاس استاد زیبابین سپاس که همراهید | |
|
سپاس جناب مهدی پور به مهر خواندید | |
|
زیبا نگاه شماست سپاس بانو آرامش | |
|
درود بر شما و سپاس | |
|
درود بر شما برقرار باشید و پایدار سپاس | |
|
درود بر شما استاد گرامی سپاس از نگاه پر مهرتان سایه تان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
" به دریا شکوه بردم از غم دشت
از این عمری که تلخ تلخ بگذشت
به هر موجی که می گفتم غم خویش
سری میزد به سنگ و باز می گشت"
شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان بی گناه را
تسلیت عرض میکنم