جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
منم عاشق منم عاشق
پر از احساس ِ پیوستن
درود من به اونهایی
که با معشوق خود هستن
منم عاشق منم عاشق
پر از فریاد بشکستن
کنم لعنت به اونایی
که در را روی عشق بستن
منم عاشق منم عاشق
که مست ِ عشق ورزیدن
درود من به اونهایی
که از مستی نترسیدن
من از مستی نمی ترسم
تو را ای عشق می بوسم
من از بی یاری می ترسم
من از این ترس می پوسم !!
من از این ترس می ترسم !
که عاشق باشم و خاموش
من از این ترس می پوسم
اگر بی یار و بی آغوش !!
منم عاشق منم عاشق
که مست ِ عشق ورزیدن
درود من به اونهایی
که از مستی نترسیدن !!
مرا آغوش بگیر ای یار
که من آغوش می نوشم
بپوش بر من ردای عشق
که من جز عشق نمی پوشم
مرا پیمانه کن ای عشق
که من از جام تو مستم
نترس از مستی عاشق
که من تا آخرش هستم
منم عاشق منم عاشق
که مست ِ عشق ورزیدن
درود من به اونهایی
که از مستی نترسیدن
|