جمعه ۲ آذر
خواب بعد از ظهر شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۱۲۶۳۷
بازدید : ۸۹۴ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بنز سواری،
در خیال پز دادن
ترمز دلش بریدُ،بی کلاس شد.
شهردار،وجب به وجب شهر را،
سرعت گیر کاشت!
تابلو ورود ممنوع را ندیدم.
از اولین چپ گرد،
از خواب خرگوشی پریدم!
مرده شور خواب بعد از ظهر را ببرد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.