جمعه ۲ آذر
بـزم یلــدا ( ربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۱۲۶۳۵۰
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
♡჻ᭂ࿐✦
با تنـد و شـتاب چو بـرق و بـاد ؛ پـیشـاپیـش
بــاز گــاه شــمــار مــژده بــداد ؛ پـیشـاپـیـش
بـرگی زد و قـرعـه به " دی " افـتاد ، اکنـون :
" یلدا " بـه همـه خـجـستـه باد ؛ پـیشـاپـیش
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
♡჻ᭂ࿐✦◈┅═❧═┅┅◈✦♡჻ᭂ࿐
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما آقای استکی بزرگمهر 🌼
موسم زایش خورشید بر شما هم فرخنده باد 🌹🪴 | |
|
درود جانانه و سپاس جاودانه بر شما و ذوق سرشار شما ایزدبانو کوهواره گران ارج 🥀
لحظاتتان زرین و روزگارتان شیرین 🌼 | |
|
درود بر شما داداش گلم جواد جان 💓❤️
سپاس از پذیرایی و همراهی گرمت🌼🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.