یه آسمون ستاره
-----------
یه آسمون ستاره،ابرای پاره پاره
خداکنه که امشب،یکم بارون بباره
به باغچه مون گل بیاد،سوسن و سنبل بیاد
دنیا گلستون بشه،پرگل و ریحون بشه
شادی فراوون بشه،کوچه چراغون بشه
غُصّه بِره ازمیون،بازبشنیم توایوون
گنجیشکه جیک جیک کنه، ساعته تیک تیک کنه
قل بزنه سماور،غُصّه بشه دربدر
مامان بیاد توایوون،چای بریزتوفنجون
مامان چه مهربونه،چراغ خونه مونه
عمرش بشه هزارسال، باشه همیشه خوشحال
بشین بابا کنارم ،ای همه ی بهارم
چایی بزارم برات ،با زنجبیل و نبات
گل بکاریم توگلدون،دربزنه یه مهمون
عموبیاد دوباره،با اون کتاب پاره
کنارما بشینه،شادی هارو ببینه
گل کنه قصّه هامون،دوربشه غُصّه هامون
بازبخونیم دوباره،ازماه و ازستاره
ازبهاردل انگیز،اززمستون و پائیز
یاد ازقدیما کنیم،دِل و مصفّا کنیم
بگیم به هربهونه،شعرای عاشقونه
قصّه های شبونه، حرفای عارفونه
کشمش و مغزگردو،پسته و تخم کدو
بشکنیم و بخندیم،غمُ به غُل ببندیم
هیچکی مریض نباشه،همیشه شادی باشه
یادش به خیر،شکفته،چه شعرخوبی گفته
کاشکی که تکراربشه،شادی باما یاربشه
چه می شه که دوباره،گذشته تکراربشه
علی اصغرشکفته
ازکتاب آهنگ عشق
درود برشما قشنگ بود زنده باشید