يکشنبه ۴ آذر
سماع جان شعری از مجتبی یزدی صوفی
از دفتر دیوان صوفی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۰ شماره ثبت ۱۲۶۲۲۳
بازدید : ۱۰۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی
آخرین اشعار ناب مجتبی یزدی صوفی
|
سماع جان
میدانم امشب در سماع خویش میمیرم
پرواز را سوی سما در پیش میگیرم
دلتنگ جانانم ولی دورم ز روی او
کفرش به جانم، کفر را من کیش میگیرم
اخر در این شور و شعور عاشقی روزی
در دست خود بهر نجاتم نیش میگیرم
ای ارزوی خفته در قلب من مسکین
من از رقیبان درد عشقت بیش میگیرم
چشمم بدون نور و جانم سخت آزردست
راهی نشان ده بی تو من تشویش میگیرم
کاری به دستم ده مرا آزاد کن از غم
در گله گرگان برایت میش میگیرم
صوفی همه هم و غمش وصل تو بود ای یار
سبک و سیاق عاشقی در پیش میگیرم
شاعر مجتبی یزدی(صوفی)🌹🌹🌹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید
درود بر شما