سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        سهم من

        شعری از

        مجتبی رحیمی

        از دفتر سایبان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۱۲۶۰۷۹
          بازدید : ۷۲   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجتبی رحیمی

        از لبان سیب سرخت بوسه چیدن سهم من
        ناز کن ای نازنین نازت کشیدن سهم من
        شهد شیرین لبت مخمور می‌دارد مرا
        در خماری هر دم آن لب را مکیدن سهم من
        عطر گیسویت مرا بار دگر مدهوش کرد
        خرمن خوش رنگ گیسوی تو دیدن سهم من
        باد چون آید به گوشم می‌رسد آوای تو
        از زبان باد نجوایت شنیدن سهم من
        در تمام روز و شب‌هایم دگر آسوده‌ام
        بین آن بازوی سیمین آرمیدن سهم من
        جلد بامت گشته‌ام من چون کبوتر نازنین
        در هوای عاشقی دورت پریدن سهم من
        شد قدح مجنون آن چشمان الوان عاقبت
        تیر مژگان را به قلب خود خریدن سهم من
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۲۹
        عاشقانه ای زیباست خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵
        سلام بزرگوار
        دلچسب و زیبابود
        قلمتان نویسا
        در پناه حق
        درود درود
        خندانک خندانک خندانک
        هواجان جاویدان
        پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۴
        🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

        🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

        🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

        🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
        هواجان جاویدان
        پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۵
        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        آقای رحیمی

        درود بر اندیشه و احساس زیبایتان

        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
        هواجان جاویدان
        پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۵
        🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

        🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

        🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

        🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0