يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسین قالیباف (تابان)
آخرین اشعار ناب حسین قالیباف (تابان)
|
چشمم هوای دلم پدیدار میکند
خوابم نمیبرد که مرا بیدار میکند
ما را خیال رقیبان فسرده است
عشقی که عاقبت به سر دار میکند
تا یک نظر بنمایی جمال خویش
دریوزه را بَه چه بهادار میکند
گاهی وفای مرا محترم شماری چند
روزی نبود خیال تو پندار میکند
آشفته نیستم که مرا مبتلا کنی
آغوش تو هر بنده طرفدار میکند
در ختم خویش به تمنای وصل میآیم
آن شب که روح ز تو دیدار میکند
آغاز راه، تو مرا عاشق خودت کردی
عاشق ببین که چه کردار میکند
#حسین_قالیباف
#تابان
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان جناب استاد
بسیار سپاسگزارم پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
بسیار متشکرم پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان جناب استاد بسیار سپاسگزارم از توجه شما
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه عاشقانه