جمعه ۲ آذر
پدر شعری از اسماعیل قربانی
از دفتر راه عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۱ شماره ثبت ۱۲۵۸۰
بازدید : ۱۲۰۷ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب اسماعیل قربانی
|
تو در دلم هستی و من می خواهمت از جان
ای کوه صبر و مهربانی
ای داستان عشق و خوبی
خنده های مهربانت را
ذکر و نیایش های نابت را
من دوست می دارم ،پدر ای مهر تو زیبا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.