يکشنبه ۴ آذر
راهی بی سو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۶:۱۶ شماره ثبت ۱۲۵۶۶۳
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
راهی بی سو
تیکه تیکه های بوته ،
روی هم میان میشینن
بنزینه و صد شراره
مثالِ صد دردِ وجدان
مثالِ قلبی ناآروم ،
که دائماً بی قراره
حرارتش اونقدر زیاده ،
تِرِکیده میزان الحراره
پیش بسوی آسمونِ هفتم
به دل میگم : دلتنگیاتو خوب نگه دار
نَذار که این حالِ عاصیت ،
برات بازم فیلم دَراره
بهش بگو یه کم دیگه صبرکنه ،
که رفتنی خوب ، توو راهه
فرفره نشی دُورِخودت بگردی
فرفره گی یه راهیه که بی فراره
قطره قطره های بارون
جمع میشن ،
میشن یه دریا
دریایی که بی قراره
امواجش بسوی اَبرا
طوفان میخواد فیلم دَراره
غرق شدن که دستِ من نیست
اسیرِ موجا شدن ،
یه راهی ست که بی فراره
میون صد عذاب وجدان ،
میون یه دریا ازعشق ،
دارم دست و پا میزنم
دوزخ را می بینم اینسو
بهشت را می بینم آنسو
عرفات هم راهی ست بی سو
خدایا نجاتش بده ،
این دِلو ، که بیقراره
بهمن بیدقی 1402/8/30
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی گرانقدر بزرگوارید از الطافتان متشکرم سلامت و مؤفق و شامان باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید از الطافتان متشکرم سلامت و مؤفق و شامان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
قلمتان همواره نویسا به مهر