پنجشنبه ۱ آذر
متهم اصلی شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۱۲۵۶۵
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۱۰۶
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
- سیب –
- حوا –
- آدم –
.
.
.
همه بهانه ؛
برای
استتار ِ
- من –
در تاخت ِ
کجاوه - مَنیِّت –
تا عدم
.
.
.
متهم اصلی
- من -
هستم .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.