جمعه ۲۵ آبان
خیالِ خوشِ رویا شعری از آسلی قربانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸ شماره ثبت ۱۲۵۵۵۵
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب آسلی قربانی
|
پرندهیِ خوشِ خیالم !!
تابه کی سرِ خود سودایی..
تا به کی ز خود ماندنُ و ز خودآرایی..
ماندهام مبهوت از پهنِ دانههای سنگی ..
شدهای مات از دهانِ خون آلود..
بیا کمی کنارم حوصله کن..
کمی بنشین و دهانت را مزه کن..
به سوزِ بال هایت چارهای کن..
نظر به منِ خستهی آشفتهحالی کن..
مرا بین و ز خود عبرتم گیر..
ز مردمانِ دیار انتقامم گیر..
میدانم خیالِ خوشِ رویا بسی شیرین است..
بسی شیرین ز خیالِ خوشِ رویا دلانگیز است..
میدانم چارهی کارِ درد را در سفرهای خیالت یافتی..
ز سفرهای خیالت ، چارهی کارِ درد را دردی دگر انداختی..
میدانم پارههای قلبت را در دیاری آغوشی پیِ کسی نهادی..
ز دیاری آغوشی پی کسی ، پارههای قلبت را ز دست دادی..
میدانم هر چه بود و هست از روی دلتنگیست..
از دلتنگیست که عالم همه در نیستیست..
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم از آشنایی با شما خرسندم.. | |
|
نظرتون برام بسیار ارزشمنده | |
|
سپاس گزارم نظر تون برام ارزشمنده.. | |
|
مچکرم .. حضور در کنار شما افتخاریست.. | |
|
مچکرم نظرتون برام ارزشمنده.. | |
|
مچکرم جناب انصاری بزرگوار.. نظرتون برام بسیار ارزشمند خواهدبود | |
|
مچکرم افتخاریست در حضور شما بزرگواران.. | |
|
خیلی ممنونم نظرتون برام ارزشمنده و باعث افتخارمه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید و موفق باشید